قالب چند منظوره قالب شخصی قالب شرکتی قالب فارسی قالب فروشگاهی قالب مجله ای - خبری

قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO

با سلام مجدد به کاربران تمینو، ثمره مدت ها فعالیت تیم برنامه نویسی تمینو روی قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO هم اکنون به مرحله فروش رسید! قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO یکی از بزرگترین و بدون شک بهترین قالب های وردپرسی است که تابحال روی آن کار کرده ایم.  مهمترین ویژگی قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO داشتن امکانات زیاد و در عین حال سادگی کار با آن است. در پوسته چند منظوره وردپرس BEOREO شما هر آنچه که برای طراحی یک سایت وردپرس شرکتی،  سایت وردپرس تجاری، سایت وردپرس فروشگاهی، و یا حتی  سایت خبری و شخصی نیاز دارید در اختیار دارید. گستردگی المان های از پیش ساخته شده در قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO که در افزونه قدرتمند ویژوال کامپوزر کدنویسی شده به قدری زیاد و متنوع است که قطعا نیاز شما را برآورده خواهد کرد! همین گستردگی باعث شده تا برای شما ۱۸ دموی متفاوت و جذاب را فارسی سازی کنیم تا با خرید ۱ قالب بتوانید بیش از ۱۸ سایت متنوع طراحی کنید! بله، شما با خرید قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO می توانید هر تعداد که بخواهید سایت ایجاد کنید و از دموهای مختلف آن استفاده نمایید.

برای قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO توسط شرکت ارائه دهنده فایل CSS برای زبان های راست به چپ نوشته نشده، کارشناسان تمینو تمامی المان های وبسایت را به زیبایی برای زبان فارسی کدنویسی کرده اند. همچنین فارسی سازی قالب وردپرس در بخش فارسی سازی محتوای قالب، پنل داخلی قالب و ایجاد فایل راهنمای نصب فارسی و ایجاد بسته نصب دمو با یک کلیک نیز از سوی تمینو به صورت اختصاصی انجام شده است. قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO دارای افزونه های قدرتمند Visual Composer و Slider Revolution است و این دو افزونه را به صورت رایگان با خرید قالب وردپرس در اختیار دارید. از جمله ویژگی های دیگر این قالب وردپرس قدرتمند، می توان به دارا بودن قالب و استایل ووکامرس همراه با قالب برای راه اندازی فروشگاه در کنار قالب، سئوی قدرتمند قالب و دارا بودن قابلیت ایجاد نمودار فوق العاده جذاب به صورت CSS3 اشاره کرد.

 

قالب وردپرس حرفه ای BEOREO

 

توضیحی مختصر درباره قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO:

قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO یک قالب خلاقانه چند منظوره وردپرس است که همراه با ۱۸ دمو برای صفحه خانه عرضه شده است. قالب BEOREO برای تمامی سایت های شرکتی و تجاری از جمله سایت های نمایش نمونه کار ها و محصولات شرکت، فروشگاه مد، وبسایت تک صفحه ای وردپرس، قالب عکاسی وردپرس، آژانس های رسانه ای، سایت شرکت طراحی وب، سایت فریلنسرینگ و حتی فروشگاهی مناسب است. قالب وردپرس BE OREO توسط بوت استرپ و با HTML5 و CSS3 نوشته شده است و کاملا ریسپانسیو است. با این قالب می توانید با خیال راحت وبسایت خودتان را ایجاد کنید و در موتور های جستجو نظیر گوگل به سرعت بالا بیایید، زیرا قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO کاملا سئو شده است و کدنویسی کاملا بهینه دارد.

از مزیت های دیگر قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO می توان به سرعت بالای بارگذاری نسبت به حجم بالای صفحات اشاره کرد. در قالب وردپرس بی اوریو شما می توانید یک تصویر پیش بار گذارنده برای نمایش قرار دهید تا کاربر قبل از لود کامل صفحه آن را ببیند. این ویژگی را می توانید در صورت عدم نیاز غیرفعال کنید. یکی دیگر از ویژگی های قالب چند منظوره وردپرس BEOREO امکان تغییر و ویرایش قسمت های سایت به صورت Front-End است. یعنی در صورتی که شما مدیر سایت باشید و در سایت لاگین کنید، می توانید هر برگه که میخواهید را باز کنید و تنها با کلیک روی ان قسمت در قسمت کاربری آن را ویرایش نمایید، جابجا کنید یا سایز آن را تغییر دهید!

برای راحتی کار با قالب چند منظوره حرفه ای BEOREO می توانید راهنمای انگلیسی قالب که از طرف شرکت Bearth Theme ارئه شده است را نیز مطالعه کنید:

آموزش کار با قالب وردپرس

 

 

جهت دانلود قالب فارسی چند منظوره حرفه ای BEOREO به صورت اورجینال و اختصاصی با قیمت استثنایی روی دکمه پرداخت کلیک کنید. همچنین در صورت وجود مشکل یا سوال می توانید از قسمت پشتیبانی اقدام کنید. کارشناسان تمینو آماده ی پاسخ به سوالات شما هستند

قیمت: ۵۰٫۰۰۰ تومان

مشاهده دمو

2 نظر

  • با سلام
    قبل از خرید چند سوال داشتم:
    آیا با خرید قالب فارسی ، قالب خارجی(چپ چین) رو هم دراختیارمون قرار می دید. و آیا قالب چپ چین دقیقا مثل لینک زیر هست :
    http://theme.bearsthemes.com/wordpress/beoreo/

    ۲- قالب های ارائه شده چه فارسی یا خارجی قابل تغییر می باشند یا نه؟
    ۳- ایا قالب ها محدودیت دومین دارند یا خیر ؟

    • با سلام و احترام،
      ۱- خیر طبق قوانین تمینو، قالب انگلیسی می بایست جداگانه خریداری شود. اما برای کاربرانی که نسخه فارسی را خریداری کرده باشند با نصف قیمت قابل خریداری است. (البته اگر قصد دو زبانه کردن سایت را دارید با همان نسخه فارسی می توانید اینکار را انجام دهید)
      ۲- بله کاملا تمامی قسمت ها بدون استثتا قابل تغییر می باشند.
      ۳-این قالب هیچگونه محدودیتی برای نصب روی دومین های مختلف ندارد.

درج نظر