قالب فارسی قالب فروشگاهی

قالب حرفه ای فروشگاهی OPTIMA اپتیما

قالب حرفه ای فروشگاهی OPTIMA اپتیما نسخه ۱٫۱

سلامی دوباره به کاربران تمینو. مفتخر هستیم با توجه به درخواست های زیاد کاربران، اولین قالب فروشگاهی فارسی را در تمینو منتشر کنیم. قالبی که هم اکنون توسط تیم تمینو فارسی سازی شده، یک قالب فروشگاهی وردپرس با سبکی مدرن و جدید است. همانطور که احتمالا دیده اید بیشتر قالب های فروشگاهی دارای منوی کناری هستند و یک سبک کاملا یکنواخت به وجود آورده اند. اما قالب حرفه ای فروشگاهی OPTIMA اپتیما با سبک ظاهری بسیار جدید و منحصر به فرد خود طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده. طراحی فلت قالب ووکامرس OPTIMA یکی از نقاط قوت این قالب از نظر ظاهری است. قالب حرفه ای فروشگاهی OPTIMA اپتیما که توسط تمینو منتشر شده است، کاملا اورجینال و آخرین نسخه قالب است که به طور کامل فارسی سازی شده است. مشاهده شده است که توسط برخی وبسایت ها این قالب به صورت فارسی و رایگان عرضه شده است، که هیچکدام به صورت کامل فارسی سازی نشده است و حتی در برخی استایل های CSS دارای نواقصی می باشد. مجموعه فارسی شده ی این قالب که توسط تمینو آماده و عرضه شده، در برخی از وبسایت های فروشگاهی واسطه نیز به فروش میرسد که مورد تایید تمینو است. قالب حرفه ای فروشگاهی OPTIMA اپتیما به صورت کامل در سه قسمت فارسی سازی محتوای قالب، فارسی سازی پنل مدیریت، راهنمای فارسی قالب، ایجاد شده است. همچنین با خرید این قالب میتوانید از نصب رایگان آن نیز بهره مند شوید. هم اکنون برخی ویژگی های فنی قالب فروشگاهی فارسی Optima را بررسی می کنیم.

قالب حرفه ای فروشگاهی OPTIMA اپتیما دارای ۴ نوع دموی متفاوت است که هرکدام برای نوعی از کالا مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که بنا به گفته شرکت طراح این قالب، اپتیما بهترین طراحی سال ۲۰۱۵ را دارد. قالب حرفه ای فروشگاهی OPTIMA اپتیما این امکان را دارد که برای یک وبسایت همزمان از ۴ رنگ بندی کاملا متفاوت، همراه با ۴ منوی متفاوت و نمایش محصولات کاملا متفاوت استفاده کنید. اگر میخواهید برای وبسایت خود یک سبک طراحی بی نظیر داشته باشید و کاربران را جذب محصولات خود کنید، قالب فروشگاهی وردپرس OPTIMA برای شما بهترین گزینه است. اگر بخواهیم چند ویژگی کلیدی از قالب ووکامرس فارسی OPTIMA نام ببریم، می توان به امکان نمایش سریع محصول در همان پنجره، امکان مقایسه محصول، امکان نمایش محصولات به صورت اسلایدر چرخشی Carousel، لیست محصولات مورد علاقه با AJAX، دارای افزونه قدرتمند ویژوال کامپوزر Visual Composer ، سبد خرید AJAX، افزونه Revolution Slider و افزونه Mega Main Menu که می توانید با آن منوی سایت خود را به صورت مگامنو همراه با ستون ها و تصاویر داخلی منو قرار دهید نام برد. این ویژگی ها یک قالب فروشگاهی همه منظوره وردپرس برای شما ایجاد می کند که تمامی نیازهای شما را رفع می کند. همچنین برای کاربران امکان نصب قالب با یک کلیک فراهم شده است تا به راحتی دموی قالب را روی وبسایت خود ایجاد کنند. البته به منظور رضایت کاربران خرید این قالب دارای نصب رایگان دمو نیز خواهد بود.

 

قالب فروشگاهی ووکامرس VG Optima

 

قالب فروشگاهی ووکامرس VG Optima

جهت دانلود قالب حرفه ای فروشگاهی OPTIMA اپتیما نسخه ۱٫۱ به صورت اورجینال و اختصاصی با قیمت استثنایی روی دکمه پرداخت پی لاین کلیک کنید. همچنین در صورت وجود مشکل یا سوال می توانید از قسمت پشتیبانی اقدام کنید. کارشناسان تمینو آماده ی پاسخ به سوالات شما هستند

قیمت: ۴۰٫۰۰۰ تومان

مشاهده دمو

400,000 ریال – خرید و دانلود

20 نظر

  • سلام، خسته نباشید . . .

    امکان تهیه آموزش کار با قالب وجود داره؟! چون بعد از خرید قالب نمیدونم چطور باید باهاش کار کنم ( مثل تعریف محصول و . . .)

    در کل یک آموزش برای راه اندازی یک فروشگاه ( از صفر . . . ) با این قالب !

    # این قالب حرف نداره #

    موفق باشید . . .

    • با عرض سلام و احترام،
      برای آموزش قرار دادن محصول باید آموزش ووکامرس را مطالعه کنید. اما خود قالب یک تنظیمات کامل و دقیقی دارد که همه جزئیات را توضیح داده است.

    • با سلام و احترام،
      اون قسمت رو خود شرکت طراح به صورت جداگانه و خارج از قالب در کنار دمو برای نمایش می گذارد تا کاربر آنلاین بتواند رنگ قالب را عوض کند. در تنظیمات قالب اپتیما این امکان وجود دارد تا خودتان تمامی رنگ ها را تعویض نمایید.

  • قسمت تماس با ما تون کار نمیکنه ارسال نمیشه پیام برای همین همین اینجا پیام میزارم
    سلام
    خسته نباشید
    می خواستم به دلبل حرفه ای بودن شما در کارتون پیشنهاد فارسی سازی بکی از بهتربن قالب های وردپرس رو به شما بدم
    قالبی بسیار حرفه ای بسیار جامع زیبا به همراه صفحه ساز حرفه ای خودش صددرصد پرفروشترین قالب شما خواهد بود.
    منتظر پاسخ شما هستم
    http://kallyas.net/

    • با سلام و احترام،
      قسمت تماس با ما به درستی کار کرده و از همین طریق پاسخ شما را به ایمیلتان ارسال کردیم. ایمیل خود را بررسی نمایید.
      با تشکر

  • سلام مهندس جان
    اکر یک زمانی رو برای آپدیت بعدی بکین عالی میشه.
    دو این که افزونه های قالب لایسنس داره یا جدا باید فعال بشه.؟
    تشکر.

    • با سلام و احترام،
      در حال بروزرسانی این قالب هستیم…
      افزونه ها به صورت کامل و فعال درون قالب قرار دارند.

      • بسیار ممنون بابت پاسخ کویتتون.
        بنده منتظر هستم تا از قالب های با کیفیت شما استفاده کنم.
        پیشنهاد میکنم یک کانال برای تلکرام درست کنید و مشتری هاتون و کاربرهای جدیدتون رو از قالب های جدید یا بروز رسانی هاتون آکاه کنید.تشکر

        • با سلام،
          ممنونیم از پیشنهاد شما.
          قالب فروشگاهی دیگری نیز آماده شده که همین روزها در تمینو قرار خواهد گرفت. می توانید این قالب را نیز بررسی فرمایید.
          همچنین به زودی کانال تلگرام تمینو راه اندازی خواهد شد و همانطور که فرمودید اخبار قالب ها، بروزرسانی ها و تخفیف قالب وردپرس در کانال قرار داده خواهد شد.
          با احترام

          • چه جالب. منتظر هستیم ما. درصورت امکان برای اپدیت اپتیما یا قالب جدیدتون تا زمانی که کانالتون راه اندازی نشده با ایمیل مارو هم درجریان بزارید تشکر

  • سلام.می خوام این قالب رو بخرم.می خواستم بدونم که آخرین آپدیت کی بوده؟و اینکه شما منظم آپدیت می دین؟پشتیبانیه شما به چه صورتی هستش؟

    • با سلام و احترام،
      این نسخه مربوط به ابتدای سال ۹۵ است و در صورتی که مشکلی در قسمتی از قالب مشاهده شود فورا بروزرسانی انجام میشود.
      پشتیبانی به صورت ارسال تیکت در وبسایت انجام می شود و شامل نصب قالب، نصب دمو و راه اندازی اولیه، بررسی و حل مشکلات قالب در صورت وجود و راهنمایی خریداران می باشد.

درج نظر