درخواست فارسی سازی قالب وردپرس

در صورتی که قالب مورد نظر شما در لیست قالب های موجود در تمینو نیست، می توانید درخواست فارسی سازی قالب وردپرس مورد نظر خود را ارسال کنید. توجه داشته باشید که این پلن به دو صورت قابل انجام است:

۱-هزینه کامل راستچین و فارسی کردن قالب پرداخت شود: در این صورت مالکیت قالب به خریدار داده می شود و تمینو پس از فروش قالب به کاربر، قالب را در وبسایت برای فروش مجدد قرار نمی دهد.

۲-هزینه خرید یک قالب فارسی پرداخت شود: در این صورت شما مبلغی اندازه ی سایر قالب های فارسی می پردازید. در این روش تمینو اجازه دارد قالب را پس از فروش به کاربر، در وبسایت نیز قرار دهد تا سایر بازدیدکنندگان نیز امکان خرید قالب را داشته باشند.

انتخاب این پلن باید بر اساس نوع نیاز و میزان هزینه شما باشد. توجه داشته باشید که هزینه فارسی سازی کامل یک قالب وردپرس را تنها حجم محتویات آن تعیین می کند.

فارسی سازی پوسته وردپرس در تمینو شامل چهار مرحله کلی است. ابتدا قالب وردپرس از نظر محتوای دمو فارسی سازی می شود و محتوای اولیه قالب شامل برگه ها، فهرست ها، نوشته ها، محصولات، اسلایدر و ابزارک ها به زبان فارسی ترجمه می شود. در مرحله دوم تمامی استایل های CSS را صورت راستچین و مطابق با زبان فارسی در می آید. در قدم بعدی جملات و عبارات بخش مدیریتی وبسایت باید تبدیل به زبان فارسی شود. این عبارات در فایل های زبان که با فرمت PO موجود هستند قرار گرفته اند. برخی از این عبارات مانند بخش تنظیمات المان های صفحه ساز وردپرس، در فایل های PHP یافت می شوند. گام نهایی فارسی سازی قالب وردپرس، ایجاد یک پکیج با راهنمای فارسی که دارای فایل های نصب دمو است می باشد. پس از این مراحل قالب وردپرس به صورت استاندارد آماده ی استفاده به زبان فارسی است. به این صورت در صورتی که بروزرسانی جدیدی از قالب منتشر شود، تنها با چند تغییر ساده، قالب فارسی را نیز می توان به نسخه جدید بروزرسانی کرد.

برای سفارش این پلن می توانید فرم زیر را ارسال نمایید:

 

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

توضیحات سفارش

6 نظر

  • با توجه به اینکه فرم سفارش خراب بود از فرم نظرات استفاده کردم

    هزینه فارسی سازی قالب زیر :

    themeforest.net/item/magone-newspaper…wordpress-theme/14342350

    پلن من :

    قصد استفاده از پلن شماره ۱ ( هزینه فارسی سازی را می پردازم ولی تمینو نباید قالب را در سایت خود یا سایت های دیگران به فروش برساند )

    • با عرض سلام و احترام.
      پس از تایید تیم کارشناسی تمینو، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد. ابتدا می بایست هزینه خرید قالب را پرداخت نمایید، سپس قالب خریداری و فارسی می شود. پس از فارسی سازی و تایید دمو توسط شما مابقی هزینه می بایست پرداخت شود.

  • با سلام و عرض خسته نباشید با توجه به اینکه ما صاحب امتیاز ربات نویسنده هستیم .
    قالبی را پیدا کردیم که با ربات نویسنده وردپرس هماهنگ هست .

    لطفا هزینه بومی سازی این قالب را برای ما ارسال کنید . قالب MagOne در اولویت سوم هست بعد از قالب BetterMag و یک قالب دیگر که در حال بررسی سازگاری آن با ربات نویسنده وردپرس هستیم .

    لینک قالب در تم فارست : http://themeforest.net/item/bettermag-news-blog-magazine-wordpress-theme/8746038

    همچنین باید عرض کنم که قالب بصورت کامل تهیه شده و بخشی از آن نیز ترجمه شده و کاری که تیم تمینو برای ما انجام خواهد داد تکمیل فرآیند فارسی سازی قالب به همراه دمو آن خواهد بود .

    • با عرض سلام مجدد،
      ایمیلی مبنی بر هزینه خریداری و فارسی سازی قالب MagOne برای شما ارسال شده است.
      در نهایت هرکدام از قالبها را که میخواهید فرایند خرید یا فارسی سازی آن انجام شود، از طریق پشتیبانی وبسایت با ما در ارتباط باشید.

  • سلام، با توجه به خرابی فرم سفارش از بخش نظرات اقدام می کنم.

    لطفا هزینه فارسی سازی قالب زیر را بر اساس پلن شماره یک (به صورت اختصاصی که در سایت شما مجدد به فروش نرسد) را برای اینجانب ارسال فرمایید. لازم به اشاره است که قالب فوق را بنده خریداری کرده ام و در صورت همکاری برای شما ارسال خواهم نمود.

    https://themeforest.net/item/grand-blog-responsive-blog-theme/13563344

    با تشکر

    • با سلام و احترام،
      فرم تماس به درستی کار می کند و سفارش شما برای ما ارسال شده است. همچنین پاسخ آن را برای شما ارسال کردیم.
      پاسخ را مجددا به ایمیل شما ارسال کردیم.

درج نظر