سفارش طراحی وبسایت

مجموعه تمینو دارای برنامه نویسان متخصصی است که هرکدام در زمینه و فریمورک خاص خود کار می کنند. تفاوت تخصص ها باعث تنوع و گستردگی انواع پروژه های طراحی وبسایت در تمینو شده است. سفارش های طراحی وبسایت در تمینو محدود به زبان یا فریمورک خاصی نیست و هرچه شما در ذهن داشته باشید قابل پیاده سازی است. کدنویسی وبسایت می تواند به صورت استاتیک، یا داینامیک باشد. وبسایت های داینامیک با هر دو زبان PHP و ASP.Netنوشته می شود و در سمت کلاینت از زبان های HTML5 ، CSS3 ، JavaScript ، JQuery در کتابخانه ها و فریم ورک های مختلف مانند Bootstrap و Angular JS نوشته می شود. این گستردگی زبان ها باعث می شود کاربر به چیزی که قبل از طراحی وبسایت در ذهن خود دارد برسد. همچنین برای طراحی وبسایت می توان از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا، نیوک، دروپال، پرستا شاپ، اپن کارت و غیره استفاده کرد.

 

طراحی اصولی و با کیفیت، رمز موفقیت طراحی وبسایت!

طراحی وبسایت در تمینو با حفظ بهینگی اصول سئو انجام می پذیرد. بعد از تحویل وبسایت خود را در صفحات ابتدایی گوگل مشاهده خواهید کرد! تمامی صفحات وبسایت مطابق اصول و قوانین W3C کدنویسی می شود. از نظر رابط کاربری (User Interface) المان های وبسایت مطابق روانشناسی رنگ ها و با توجه به حوزه کاری وبسایت طراحی می شود. وجود افکت ها، انیمیشن ها و تصاویر گرافیکی جذاب به وبسایت شما جلوه خاصی می دهد که کاربر را جذب می کند و این نمایانگر موفقیت شماست…

پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی تنها چند دقیقه از ما مشاوره رایگان بگیرید…طراحی وبسایت

از طریق فرم زیر می توانید درخواست سفارش طراحی وبسایت خود را به اطلاع کارشناسان تمینو برسانید. پس از آن کارشناسان تمینو با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

توضیحات سفارش

درج نظر