قالب چند منظوره قالب شخصی قالب شرکتی قالب فارسی قالب فروشگاهی

قالب چند منظوره وردپرس Thebuilt

قالب چند منظوره شرکتی The built

با سلام به کاربران تمینو. قالب چند منظوره وردپرس Thebuilt که هم اکنون قصد معرفی و ارائه آن را داریم، بدون شک از برترین قالب های ارائه شده تیم تمینو خواهد شد.  قالب وردپرس دبیلت دارای ظاهر و رابط کاربری فوق العاده زیبا، استایل ها و افکت های جذاب و گستردگی امکانات است. قالب وردپرس The Built که پس از بررسی دقیق قالب های مشابه به صورت اورجینال از تم فارست خریداری شده، هم اکنون پس از گذراندن مراحل فارسی سازی قالب وردپرس، شامل کدنویسی فایل rtl.css، فارسی سازی محتوای قالب، قرار دادن تصاویر نسخه دموی اصلی در قالب، فارسی سازی پنل مدیریت قالب وردپرس، ساخت بسته نصب با یک کلیک قالب و در نهایت ایجاد راهنمای نصب فارسی قالب وردپرس، آماده ارائه خدمات شده است. پیشنهاد می کنیم تمامی صفحات دمو را مشاهده کنید تا با این قالب فوق العاده بیشتر آشنا شوید! با استفاده از قالب چند منظوره وردپرس Thebuilt به راحتی می توانید یک وب سایت شرکت مدرن برای هر نوع شرکت ارائه کسب و کار ، ایجاد کنید. وجود رنگ بندی فوق العاده زیبا و منظم در قالب فارسی TheBuilt نظر کاربر را در هنگام مشاهده وبسایت جلب می کند و محتوای شما بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. همانطور که می دانید قالب های با این سبک را در اصطلاح با نام قالب عمرانی وردپرس می شناسند، اما این قالب با وجود رنگ بندی زرد، می تواند با یک کلیک به هر رنگ دیگری تبدیل شود تا وبسایت خود را کاملا از استایل قالب های عمرانی درآورید. به آسانی با محتوای سایتتان کار کنید و طرح صفحه خود را با استفاده آسان از امکان کشیدن و رها کردن صفحه ساز بسازید. قالب چند منظوره وردپرس Thebuilt بر اساس تحقیقات عمیق بر ساخت و ساز و ساختمان کسب و کار پایه گذاری شده است اما استفاده از آن برای هر نوع وبسایت با هر موضوعی از قبیل قالب شرکتی، قالب تجاری، قالب رایانه ای و حتی قالب فروشگاهی امکان پذیر است و هیچ محدودیتی ندارد. تنها کافیست ظاهر قالب The Built را بپسندید! قالب چند منظوره وردپرس Thebuilt یک شرکت پیشرفته ساخت و ساز ، معماری و تجاری است که می تواند برای هر نوع تجارتی به راحتی راه اندازی شود و وب سایت شما را متناسب با نیازها و انتظارات مشتریانتان ، در عرض چند دقیقه به نمایش بگذارد . نسخه نمایشی دمو یک نمونه از المان هایی است که می توانید با این قالب بسازید، و در مجموع می توان با قالب چند منظوره وردپرس The Build طرح های متعددی ایجاد و راه انداری کنید!

ویژگی های کلیدی قالب چند منظوره وردپرس Thebuilt:

  • نصب دمو با یک کلیک + نصب رایگان + راهنمای فارسی نصب
  • چندین صفحه اصلی آماده برای استفاده
  • بیش از ۲۰ سبک ترکیب سربرگ
  • صفحه ساز بک اند و فرانت اند بصری
  • روولوشن اسلایدر با اسلایدرهای حرفه ای از پیش ساخته شده
  • ۱۴ طرح قابل تغییر نمونه کار
  • ۸ نوع انیمیشن گزینه نمونه کار
  • ۱۸ گروه انیمیشن های فیلتر
  • ۶۵۰+ فونت گوگل
  • ترکیب رنگی نامحدود ( ۱۰ رنگ از پیش تعریف شده با امکان تعریف دقیق رنگ بر اساس کد رنگ)
  • پنل تنظیمات قالب با گستردگی و انعطاف پذیری بالا
  • پشتیبانی اختصاصی تمینو

قالب شرکتی وردپرس thebuilt

دانلود قالب وردپرس قالب چند منظوره وردپرس The built قالب فارسی وردپرس

جهت دانلود قالب چند منظوره وردپرس Thebuilt به صورت اورجینال و اختصاصی با قیمت استثنایی روی دکمه پرداخت کلیک کنید. همچنین در صورت وجود مشکل یا سوال می توانید از قسمت پشتیبانی اقدام کنید. کارشناسان تمینو آماده ی پاسخ به سوالات شما هستند

قیمت: ۵۰٫۰۰۰ تومان

مشاهده دمو

500,000 ریال – خرید و دانلود

4 نظر

  • با سلام
    در بخش قیمت گذاری، به نظرم باید کلمه “دلار” بالای عدد قیمت قرار بگیره. در حالیکه احتمالاً به دلیل راست چین شدن، برعکس انجام شده.

    قالب بسیار زیباییه. موفق باشید.

  • با سلام
    من این قالب رو میخوام روی یک سایت آماده اجرا کنم، قصد دارم قالبش رو عوض کنم مشکلی در اجرا روی یک سایت آماده نیست؟ چون یکسری از قالب ها همراه با وردپرس هستند و خودشون بسته نصب دارن ولی من نیاز به بسته نصب ندارم
    تشکر

    • با سلام و احترام،
      از نظر ظاهر هدر، فوتر و سایر ثابت های وردپرس هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. اما اگر در وبسایت خود از المان های ویژوال کامپوزر در قالب کنونی استفاده کرده اید، هر قالب دیگری ک نصب کنید ممکن است این المان ها از نظر ساختاری کار نکند. اما اگر قالب شما کدکوتاه خاصی ندارد مشکلی ندارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید آدرس وبسایت خود را برای ما ارسال فرمایید.

درج نظر