قالب چند منظوره قالب شخصی قالب شرکتی قالب فارسی قالب فروشگاهی

قالب چند منظوره وردپرس Rebuild

قالب چند منظوره وردپرس Rebuild

با سلام خدمت کاربران وبسایت تمینو، قالب وردپرس دیگری که امروز برای کاربران آماده شده است قالب چند منظوره وردپرس Rebuild می باشد. این قالب فارسی وردپرس که با طرح جذابی ایجاد شده است، پس از گذراندن مراحل فارسی سازی توسط تمینو و با نام تجاری پاورکد، شامل فارسی سازی محتوای قالب، فارسی سازی پنل مدیریتی قالب وردپرس، فارسی سازی استایل ها و ایجاد بسته و راهنمای نصبی قالب پا به مرحله عرضه گذاشته است. اگر بخواهیم ویژگی کلیدی قالب چند منظوره وردپرس Rebuild را در یک جمله بگوییم، می توان به بی نظیر بودن نوع طراحی هدر و طراحی المان های قالب اشاره کرد. یک ویژگی دیگر که ما را در هنگام خرید قالب ترغیب کرد، وجود امکان تعیین یک نقشه (به صورت تصویر) و قرار دادن نقاط مختلف قابل کلیک روی آن است که در صفحه “شرکت ما” از دمو قابل مشاهده است. پیشنهاد می کنیم تمامی صفحه ها و المان های صفحات مختلف قالب چند منظوره وردپرس Rebuild را مشاهده کنید تا به قدرت این قالب پی ببرید. وجود امکاناتی مانند شمارشگر، نمودار پیشرفت، هدینگ متحرک، نمودار قیمت، پلن وظایف شرکت، باکس خدمات، نقشه گوگل، فلیپ باکس، گواهینامه، پیشرفت پروژه، بنر های تعاملی جذاب، نمایش اعضای تیم، انواع پست اختصاصی شامل اعضای تیم، پروژه و نمونه کار، شرکا و همکاران نمایانگر قدرت قالب وردپرس Re Build است.

قالب چند منظوره وردپرس Rebuild یک قالب با کدنویسی واضح، طرای مدرن برای استفاده قالب سایت های شرکتی، سایت تجاری، سایت پروژه ای، قالب وبسایت شخصی، قالب وردپرس ساختمانی و حتی سایت تجاری است. قالب وردپرس ریبیلد با ویژگی های اختصاصی و حرفه ای و همچنین افزونه های قدرتمندی همچون ویژوال کامپوزر، رولوشن اسلایدر به بازار آمده است. قالب چند منظوره وردپرس Rebuild دارای استایل های ووکامرس برای راه اندازی فروشگاه می باشد. وجود پنل مدیریتی قدرتمند و قابل انعطاف دارای تنظیمات فراوان نیز ویژگی ای است که به قالب وردپرس Rebuild قدرت بیشتری می دهد. برای راحتی کار خریداران، برای قالب سیستم نصب با یک کلیک آماده شده است. در کنار این ویژگی بسته آسان نصب نیز برای مشتریانی که نیاز به نصب قالب با این ویژگی دارند آماده شده است. همچنین نصب رایگان قالب برای تمامی خریداران انجام خواهد شد.

برخی امکانات قالب چند منظوره وردپرس Rebuild:

کاملا ریسپانسیو: قالب وردپرس Rebuild برای تمامی صفحه نمایش ها آماده شده است. تلفن های هوشمند، تبلت، لپتاپ و صفحات دسکتاپ در سایز های مختلف با قالب ریبیلد سازگار هستند. می توانید با خیالی آسوده وبسایتتان را برای کاربران آماده کنید و دغدغه ای بابت نوع دستگاه مرورگر کاربران نداشته باشید.

تنظیمات وبلاگ: این امکان تنها تعیین ساده طرح بندی صفحات وبلاگ نیست. نوشته ها و برگه ها را می توانید از نظر طرح بندی و نوع صفحه کاملا شخصی سازی کنید.

استایل هدر چندگانه: قالب وردپرس Rebuild دارای چندین استایل متفاوت هدر است که می توانید در تنظیمات قالب یکی از آنها را انتخاب کنید. این تنظیمات نه تنها برای تمامی قالب قابل اعمال است، بلکه می توانید آن را به یک برگه خاص اختصاص دهید.

نقشه گوگل: شرکت و تجارت شما می تواند در گوگل دیده شود! می توانید با چند کلیک نقشه گوگل به سایت خود اضافه کنید و مکان خود را نمایش دهید. نوع نقشه را می توانید به صورت نقشه جاده ای، ماهواره ای، ریلی و… انتخاب کنید. برای نمایش نقشه گوگل تنها کافیست طول و عرض جغرافیایی مکان خود را قرار دهید.

نصب با یک کلیک + بسته آسان نصب + نصب رایگان: همراه با قالب وردپرس Rebuild چند نوع نصب مختلف فراهم کرده ایم. امکان نصب دمو با یک کلیک همراه با راهنمای نصب، نصب دمو به صورت بسته آسان نصب و همچنین نصب دستی همراه با فایل های دمو برای خریداران آماده شده است.

مگا منوی درونسازی شده: قالب چند منظوره فارسی Rebuild دارای امکان ایجاد مگا منو بدون نصب افزونه خاصی است. کافی است در هنگام چینش فهرست سایت خود، برای قسمتی که می خواهید تیک مگا منو را فعال کنید! همچنین می توانید برای آیتم های مختلف فهرست، آیکون قرار دهید.

نمایش رتینا: به این معنا که تمامی آیکون ها و تصاویر را می توانید در نمایشگرهای رزولوشن بالا مانند iPad، iPhone و مک بوک با وضوحی بالا مشاهده کنید.

ویژوال کامپوزر: این افزونه شگفت انگیر به شما اجازه می دهد بدون هیچگونه آشنایی با کدنویسی، بتوانید صفحات سایت خود را با تنظیماتی ساده ایجاد نمایید. صفحات و طرح های شگفت انگیزی را با ویژوال کامپوزر بسازید و لذت ببرید.

رولوشن اسلایدر: یک افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس که به طراح سایت اجازه می دهد محتوای اسلایدر خود را تنها با تعیین و قراردادن متون روی تصاویر اسلایدر های لایه بندی شده حرفه ای بسازد. این افزونه از انواع اسلایدر مانند اسلایدر های تمام صفحه، ریسپانسیو، اسلایدر چرخشی Carousel، اسلایدر های Hero Scene و… پشتیبانی میکند.

رنگبندی نامحدود: اگر رنگبندی پیشفرض سایت را نمی پسندید نگران نباشید! می توانید از تنظیمات قدرتمند سایت استفاده کنید و تنها با چند کلیک رنگ مورد نظر خود را برای تمامی سایت اعمال کنید. این ویژگی برای افرادی مناسب است که با کدنویسی CSS آشنایی ندارند.

ووکامرس: با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها در کنار سایت شرکت خود قسمتی برای معرفی و حتی فروش آنلاین محصولات خود در نظر می گیرند، در قالب وردپرس Rebuild استایل های ووکامرس و صفحات آن به صورت درونسازی شده قرار گرفته است تا تنها با نصب و فعالسازی افزونه ووکامرس یک فروشگاه کوچک اینترنتی در کنار سایت خود راه اندازی نمایید.

پشتیبانی اختصاصی: پس از خرید قالب در کنار شما هستیم! نصب رایگان دموی قالب وردپرس، راهنمایی خریداران برای ایجاد و ویرایش وبسایت، رفع مشکلات احتمالی قالب از جمله موارد پشتیبانی اختصاصی ما برای تمامی خریداران است.

قالب چند منظوره فارسی وردپرس rebuild قالب وردپرس rebuild

قالب وردپرس ویژوال کامپوزر حرفه ای فارسی شرکتی تجاری rebuild

هم اکنون می توانید قالب وردپرس Rebuild را خریداری نمایید و از امکانات فوق العاده آن لذت ببرید…

 

جهت دانلود قالب چند منظوره وردپرس Rebuild به صورت اورجینال و اختصاصی با قیمت استثنایی روی دکمه پرداخت کلیک کنید. همچنین در صورت وجود مشکل یا سوال می توانید از قسمت پشتیبانی اقدام کنید. کارشناسان تمینو آماده ی پاسخ به سوالات شما هستند

قیمت: ۵۰٫۰۰۰ تومان

مشاهده دمو

500,000 ریال – خرید و دانلود

درج نظر