قالب چند منظوره قالب شخصی قالب شرکتی قالب فارسی قالب فروشگاهی

قالب چند منظوره شرکتی Construction

قالب چند منظوره شرکتی Construction قالب ساخت و ساز عمرانی وردپرس شرکت عمران ابزار آلات فروش

بعد از استقبال فوق العاده کاربران از قالب چندمنظوره ساخت و ساز کانسترکت که چندی پیش توسط تمینو ارائه شد، تصمیم بر آن گرفتیم قالب شرکتی دیگری مشابه آن خریداری و فارسی سازی کنیم. بعد از بررسی های متفاوت قالب چند منظوره شرکتی کاسترکشن را پیدا کردیم که از نظر رنگبندی، سبک، امکانات و… مشابه با قالب قبلی است، اما با امکانات بهتر و سبک مدرن تر. به قطعیت می توان گفت قالب چند منظوره شرکتی Construction در نوع هدر، سبک نوار بالایی هدر، و همچنین فوتر و تنوع ابزارک ها و المان های موجود در صفحه ساز بسیار بهتر از قالب قبلی عمل کرده است که از این رو پیشبینی استقبال بسیار خوبی از قالب چند منظوره شرکتی Construction می شود. هم اکنون قالب چند منظوره شرکتی Construction که از آن می توان با نام قالب ساخت و ساز عمرانی وردپرس، قالب شرکتی وردپرس، قالب سایت معماری وردپرس، و همچنین قالب پروژه وردپرس نیز یاد کرد، توسط تمینو به صورت اورجینال خریداری شده و پس از فارسی سازی کامل این قالب، آماده عرضه به کاربران است. قالب چند منظوره شرکتی Construction دارای نصب رایگان برای تمامی خریداران است و البته برای کاربرانی که مایل دارند خودشان قالب را نصب کنند، ویژگی نصب قالب با یک کلیک که به صورت اختصاصی توسط تمینو تهیه شده در قالب قرار داده شده است. به این منظور و برای سهولت کاربران، راهنمای نصب فارسی قالب نیز در بسته خریداری شده موجود است. پشتیبانی موفق تمینو نیز مانند همیشه پاسخگوی مشکلات و سوالات شماست و به صورت ۲۴ ساعته آنلاین می باشد. حال ویژگی های قالب چند منظوره شرکتی Construction را با هم بررسی می کنیم.

قالب چند منظوره شرکتی Construction

قالب چند منظوره شرکتی Construction با اینکه محدودیتی جهت نوع استفاده ندارد و در هر وبسایتی می توان از آن استفاده کرد، اما بیشتر تمرکز خود را روی وبسایت های ساختمانی، عمرانی، نقلیه و معماری گذاشته است. برای راه اندازی قالب سایت ساختمانی و عمرانی قطعا قالبی بهتر از قالب چند منظوره شرکتی Construction پیدا نخواهید کرد!

قالب چند منظوره شرکتی Construction دارای افزونه های قدرتمندی مانند ویژوال کامپوزر، رولوشن اسلایدر است. سازگاری کامل با ووکامرس و در بر داشتن قالب ووکامرس نیز از ویژگی های این قالب است. به این معنی که در کنار وبسایت شرکتی خود می توانید کسب و کار و فروش اینترنتی راه اندازی کنید. با قالب چند منظوره شرکتی Construction بدون نگرانی وبسایت خود را کلید بزنید…

ویژگی های قالب چند منظوره شرکتی Construction:

نسخه جعبه ای:

در قالب چند منظوره شرکتی Construction می توانید حالت تمام عرض یا جعبه ای را برای سایت خود انتخاب کنید. به این معنا که می توانید در حالت جعبه ای، یک تصویر زمینه، الگو یا حتی رنگ بر زمینه وبسایت خود قرار دهید.

کاملا ریسپانسیو:

قالب چند منظوره شرکتی Construction در تمامی صفحات نمایش به صورت واکنشگرا عمل می کند و به شما این آزادی را می دهد که کاربرانتان محدودیتی از نظر نوع و اندازه دستگاه صفحه نمایش نداشته باشند. همچنین این امکان وجود دارد که برخی از این ویژگی ها را فعال یا غیر فعال کنید.

تنظیمات قدرتمند صفحات:

ما چندین ویژگی اضافه قرار داده ایم که بتوانید هر صفحه را به صورت جداگانه تنظیم و کنترل کنید.

نصب با یک کلیک:

ویژگی بسته آسان نصب همیشه یک ایراد اساسی دارد، و آن هم حجم بالای بسته است! تمی نو برای این مشکل راه حل اساسی پیدا کرده است. کافی است فقط فایل نصبی قالب را روی وردپرس خود بریزید و روی دکمه نصب دمو کلیک کنید!! به همین سادگی تمامی محتوای دمو را خواهید داشت. البته نصب قالب برای تمامی خریداران نیز به صورت رایگان انجام خواهد شد.

نصب رایگان قالب:

تمینو خود را موظف می داند برای تمامی کاربران نصب رایگان انجام دهد تا همه کاربران بتوانند از تمامی امکانات قالب بهره مند شوند. به همین منظور پس از خرید با اطلاع به پشتیبانی سایت تمینو، دمو برای شما به صورت رایگان نصب خواهد شد.

دارای قالب ووکامرس:

ما در قالب چند منظوره شرکتی Construction قالب ووکامرس نیز تعبیه کرده ایم، در این صورت به آسانی می توانید محصولات خود را در سایت به فروش برسانید.

رنگ بندی نامحدود:

با تنظیمات گسترده تنظیم رنگ سایت به راحتی میتوانید رنگ بندی کل وبسایت را خودتان تعیین کنید و آن را به دست بگیرید! به راحتی با چند کلیک می توانید هر جزء از وبسایت را به رنگ مورد نظر خود درآورید. خیلی از کاربران گمان می کنند برای مثال وقتی رنگ دموی این قالب زرد است، باید از همین رنگ بندی استفاده کنند. اما رنگ بندی قالب را می توانید با چند کلیک به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.

افزونه Revolution Slider:

ما بهترین افزونه ساخت اسلایدر را تهیه کرده ایم. تصاویر خود را به آسانی متحرک کنید و به آنها افکت دهید. متن های خود را به صورت لایه های جداگانه قرار دهید و استایل زیبایی برای سایت خود خلق کنید.

افزونه ویژوال کامپوزر:

ما همچنین بهترین افزونه صفحه ساز را در قالب قرار داده ایم. توسط افزونه قدرتمند Visual Composer می توانید صفحات مورد نظر خود را بسازید، این افزونه نیاز به کدنویسی ندارد و تمامی کار ها را به صورت ویژوال با چندین کلیک ایجاد می کنید!

سازگار با سفارشی ساز وردپرس:

اگر نمی خواهید با پنل تنظیمات قالب کار کنید، می توانید از سفارشی سازی خود وردپرس استفاده کنید و تنظیمات را از آنجا اعمال کنید.

پشتیبانی اختصاصی تمینو:

با خرید قالب چند منظوره شرکتی Construction می توانید تمامی سوالات، مشکلات و راهنمایی های خود را از پشتیبانان تمینو بپرسید. همچنین برای قالب چند منظوره شرکتی Construction نیز مانند سایر قالب ها نصب رایگان دمو در نظر گرفته شده است.

 

آنچه  در قالب چند منظوره شرکتی Construction خواهید داشت:

-ویژوال کامپوزر

-رولوشن اسلایدر

– بی نهایت سایدبار

– بی نهایت رنگ

– نصب رایگان + نصب با یک کلیک

– دارای قالب فروشگاهی ووکامرس

– پنل مدیریت پیشرفته

– افزونه فرم تماس ۷ (Contact Form 7)

– سازگار با افزونه چند زبانه WPML

– سازگار با افزونه Loco Translate

– طرح بندی جعبه ای و تمام عرض

– ۴ رنگبندی پیشفرض

– کاملا ریسپانسیو

– استایل کاملا راست چین شده

– دارای آیکون های FontAwesome

– ۳ طرح بندی نمایش وبلاگ

– ویدیوی آموزش کار با قالب

– و بسیاری ویژگی دیگر…

 

قالب چند منظوره شرکتی Construction قالب چند منظوره شرکتی Construction

قالب چند منظوره شرکتی Construction

 

قالب چند منظوره شرکتی Construction
قالب چند منظوره شرکتی Construction

 

جهت دانلود قالب چند منظوره شرکتی Construction به صورت اورجینال و اختصاصی با قیمت استثنایی روی دکمه پرداخت کلیک کنید. همچنین در صورت وجود مشکل یا سوال می توانید از قسمت پشتیبانی اقدام کنید. کارشناسان تمینو آماده ی پاسخ به سوالات شما هستند

قیمت: ۴۵٫۰۰۰ تومان

مشاهده دمو

450,000 ریال – خرید و دانلود

 

درج نظر