قالب چند منظوره قالب شخصی قالب شرکتی قالب فروشگاهی

قالب وردپرس چند منظوره Miracle

قالب وردپرس چند منظوره Miracle

قالب فارسی وردپرس چند منظوره میراکل Miracle قالبی متمایز، ریسپانسیو، چند منظوره و دارای رتینا است که بسیار مناسب وبسایت های نمونه کار، پروژه ای و بلاگ است. قالب وردپرس چند منظوره Miracle دارای هزاران استایل متفاوت برای نمایش نمونه کار ها ، پروژه ها و مطالب بلاگ شماست. قالب وردپرس چند منظوره Miracle هم اکنون توسط تمینو به صورت اورجینال از وبسایت تم فارست خریداری شده و به دو صورت اورجینال انگلیسی و قالب فارسی سازی شده به فروش می رسد.

 

قالب وردپرس چند منظوره Miracle برای هر نوع وبسایت تجاری، وبسایت پروژه و شرکتی، وبلاگ و وبسایت فروشگاهی مناسب است. این قالب دارای تعداد زیادی آپشن و تنظیمات است تا بتوانید استایل و رنگ بندی، لایه بندی، فونت و… را به صورت Back End تنظیم کنید. می توانید رنگ پوسته وردپرس Miracle را همانطور که دوست دارید تغییر دهید و به این منظور ۱۰ رنگ بندی از پیش تعیین شده در تنظیمات قالب وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، یا اینکه رنگ دلخواه خود را در پوسته قرار دهید! تنظیمات قالب و صفحه ساز پویای قالب میراکل به شما کمک خواهد کرد تا وبسایت خود را در مدت زمان کوتاهی بسازید. علاوه بر این در تنظیمات عمومی می توانید یک طرح و استایل منحصر را برای یک برگه، مطلب، نمونه کار یا محصول قرار دهید! امکان فوق العاده ی دیگری که قالب وردپرس چند منظوره Miracle دارد، اگر شما توسعه دهنده باشید، می توانید از Miracle به عنوان یک فریمورک استفاده کنید و قالب جدیدی بسازید! این امکانات قالب وردپرس چند منظوره Miracle ، آن را از بسیاری قالب های مشابه متمایز کرده است. حال به برخی از ویژگی های دیگر قالب وردپرس چند منظوره Miracle می پردازیم.

قالب وردپرس چند منظوره Miracle

ویژگی های کلیدی قالب وردپرس چند منظوره Miracle:

طراحی Pixel Ferfect: قالب وردپرس چند منظوره Miracle از آخرین تغییرات در طراحی وب پیروی می کند. این یک راه حل کامل برای هر منظور است.

بیش از ۶۴ کد کوتاه: شما به راحتی و سریع می توانید صفحات خود را توسط کد کوتاه های متنوع پوسته چند منظوره وردپرس Miracle بسازید. این قسمت به شما امکانات زیادی پیشنهاد می دهد و همچنین ما در حال افزایش کدهای کوتاه هستیم.

طراحی کاملا ریسپانسیو: قالب وردپرس میراکل کاملا ریسپانسیو طراحی شده و با تمامی دستگاه ها از جمله موبایل نیز سازگار است.

نمایش رتینا: قالب میراکل لایه ها را با وضوح بالا و زیبا به صورت رتینا در صفحه نمایشگر نشان می دهد.

طرح ساز بی نظیر: دارای ۶ نوع مختلف هدر، انتخاب بین لوگوها، لایه ها و استایل و پوسته های مختلف و همچنین ۴ طرح فوتر مجزا

صفحه ساز Visual Composer: افزونه ویژوال کومپوزر یکی از افزونه های مشهور صفحه ساز است که به صورت Drag & Drop کار می کند. می توانید صفحات خود را توسط این افزونه در مدت کوتاهی بدون کدنویسی ایجاد کنید.

هدر چسبان: همراه با اسکرول صفحه، هدر را در تمام قسمت ها به صورت چسبان نمایان می سازد که این ویژگی را از تنظیمات قالب می توانید فعال / غیر فعال کنید.

صفحه بندی AJAX: می توانید استایل صفحه بندی را به صورتی جذاب درآورید. قالب چند منظوره وردپرس Miracle دارای ۳ نوع صفحه بندی است: پیشفرض – صفحه بندی ایجکس – دکمه ی بارگذاری بیشتر

افکت پارالاکس و پس زمینه ویدیو

۱۰ رنگ پوسته آماده

دارای ووکامرس: تنظیمات برای نمایش یک تا ۶ ستون محصول – کدهای کوتاه مخصوص محصولات فروشگاه – صفحه نمایش محصولات به صورت تمام عرض، سایدبار راست یا چپ – طرح محصولات به صورت های Grid و List – Mini Cart

بی نهایت سایدبار

مگا منو

ابزارک های مخصوص

دارای امکان قرار دادن کد CSS و JavaScript مخصوص

تنظیمات بی نظیر وبلاگ و نمونه کارها

دارای افزونه های Revolution Slider و Visual Composer به صورت رایگان

آیکون های Font Awesome

پشتیبانی از چند زبانه کردن WPML

بی نهایت رنگ

انیمیشن های CSS3

سئوی درون سازی شده قالب

فرم تماس های نامحدود

استفاده از افزونه اسلایدر ساز Sevolution Slider Slideshow

سازگاری با تمامی مرورگرها

دارای فایل XML شامل محتویات دمو

 

جهت دانلود قالب وردپرس چند منظوره Miracle به صورت اورجینال و اختصاصی با قیمت استثنایی روی دکمه پرداخت پی لاین کلیک کنید. همچنین در صورت وجود مشکل یا سوال می توانید از قسمت پشتیبانی اقدام کنید. کارشناسان تمینو آماده ی پاسخ به سوالات شما هستند
قیمت: ۴۰٫۰۰۰ تومان

مشاهده دمو

 

2 نظر

درج نظر