قالب شرکتی قالب فروشگاهی مشاور املاک

قالب وردپرس مشاور املاک CitiLights

دانلود پوسته قالب مشاور املاک وردپرس Citi Lights سیتی لایتز

با توجه به درخواست های متعدد کاربران برای قرار دادن قالب مشاور املاک برای سیستم وردپرس تصمیم گرفتیم چند پوسته املاکی وردپرس خریداری کنیم و در تمینو قرار بدیم. قالب وردپرس مشاور املاک CitiLights یکی از قالب های قدرتمند وردپرس است که صرفا برای استفاده یک وبسایت قرار دادن املاک ساخته شده است. در قالب وردپرس مشاور املاک CitiLights می توانید یک مشاور املاک آنلاین راه اندازی کنید و با آن تجارت کنید. قالب وردپرس املاک Citi Lights امکانات زیادی از جلمه حق عضویت ماهیانه کاربران، درون سازی گوگل مپ، جستجوی املاک پیشرفته، قرار دادن املاک برجسته، پشتیبانی از افزونه dsIDXpress IDX و بسیاری امکانات دیگر.

قالب وردپرس مشاور املاک CitiLights دارای طراحی منحصر به فردی است که به کاربر محیط یک مشاور املاک را نشان می دهد. در پوسته وردپرس مشاور املاک Citi Lights امکان نمایش محصولات با چند طرح متنوع وجود دارد، همچنین این قالب املاکی به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است.

ویژگی های قالب وردپرس مشاور املاک CitiLights:

کاملا ریسپانسیو: بهینه شده برای دستگاه های موبایل. قالب املاک سیتی لایتز را در کامپیوتر های رومیزی، تلفن های هوشمند، تبلت و حتی موبایل با صفحه نمایش کوچک به درستی ببینید!

پروفایل کاربران و قرار دادن املاک توسط کاربر: جدا از امکان اینکه کاربران می توانند املاک خود را قرار دهند، کاربران ثبتنام کرده می توانند کنترل کاملی روی صفحه شخصی خود داشته باشند. کاربران می توانند تمامی اطلاعات خود مانند تصویر پروفایل، شبکه های اجتماعی، عنوان ها، توضیحات، شماره مخاطبان را ویرایش کنند.

پنل راحت و قدرتمند برای کاربران: املاک لیست شده همراه با شرح، تصویر ملک و اطلاعات اصلی وجود دارد. کاربران عضو می توانند یک ملک را به صورت برجسته نمایش دهند یا ملک خود را برچسب “اجاره” یا “فروش” نمایش دهند.

پیش نمایش آنی قالب: در صفحه سفارشی سازی قالب، قالب خود را در تنظیمات سمت چپ صفحه انجام دهید، و تغییرات آن را همان لحظه در سمت راست ببینید!

تنظیمات مختلف پرداخت:

  • بدون عضویت: در این حالت تنها مدیریت وبسایت و کاربرانی که عضویت Backend دارند (به این معنی که به پنل اصلی وردپرس دسترسی دارند) می توانند املاک را قرار دهند. این امکان برای املاک هایی که تنها قصد فروش محصولات خود را دارند مناسب است.
  • رایگان برای همه کاربران: کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند به صورت رایگان املاک خود را در وبسایت قرار دهند بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنند. این گزینه را در صورتی انتخاب کنید که وبسایت شما یک مکان برای قرار دادن املاک بین کاربران به صورت رایگان است و هدف شما افزایش بازدید برای مدتی است.
  • بسته های عضویت: برای کاربران خود بسته های عضویت تعیین می کنید که با توجه به آنها می توانید روی تعداد املاک آنها در بسته های مختلف محدودیت تعیین کنید. حتی با این گزینه می توانید برای کاربران خود تعیین کنید که تا یک تعداد املاک خود را به صورت رایگان وارد کنند و برای قرار دادن مابقی نیاز به پرداخت هزینه باشند.
  • پرداخت در ازای ملک: با این گزینه می توانید تعیین کنید که کاربر برای ثبت هر ملک هزینه بپردازد.

موقعیت مکانی: این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا املاک خودشان را روی نقشه قرار دهند و کاربران با توجه به ناحیه مورد نظر ملک خود را بیابند.

بی نهایت رنگ: با سفارشی ساز قالب، به راحتی قالب خود را در رنگی که دوست دارید بپوشانید!

دارای افزونه Revolution Slider: یکی از بهترین افزونه های ساخت اسلایدر وردپرس که امکان قرار دادن هر نوع محتوا را با افکت های بسیار زیبا فراهم کرده افزونه Revolution Slider است. این افزونه در قالب املاک CitiLights وجود دارد.

دارای افزونه ویژوال کومپوزر: با این افزونه می توانید صفحات خود را بدون کدنویسی آنطور که می خواهید ایجاد کنید.

زمینه های دلخواه: با قسمت زمینه های دلخواه یک سری اطلاعات اضافی را می توانید به املاک خود اضافه کنید.

دارای کدهای کوتاه: همراه با افزونه Visual Composer در قالب املاک CitiLights شورت کدها و المنت هایی مخصوص این افزونه قرار داده شده است. این افزونه ها مخصوص یک وبسایت مشاور املاک هستند.

جدول قیمت: کد کوتاه مخصوص جدول قیمت در قالب وجود دارد. این کد به شما کمک می کند برای بسته های عضویت خود یک جدول زیبا قرار دهید و قیمت های بسته ها را در آن درج کنید. همچنین می توانید از کد کوتاه Visual Composer برای این کار استفاده کنید.

دو نوع هدر صفحه: انتخاب بین اسلایدر یا پس زمینه ویدیویی برای هدر، علاوه بر این شامل تنظیمات خاص هر صفحه نیز هست.

طرح های مختلف نمایش املاک: برای نمایش املاک ۴ طرح متفاوت وجود دارد. Grid، لیست، اسلایدر، نمایش املاک برجسته. همه ی این ها در ShortCode ها وجود دارد.

دارای برچسب “فروخته شده”: املاکی که برچسب فروخته شده می خورند، در لیست املاک نمایش داده نمی شوند اما در صفحه کاربر وجود دارند.

دکمه ی پین نقشه به صورت دلخواه: املاک خود را روی نقشه نشان می دهید و با یک آیکون آنها را پین می کنید. حال می توانید تصویر دلخواه خود را برای این آیکون آپلود کنید.

آماده ترجمه: قالب املاک وردپرس Citi Lights از WPML پشتیبانی می کند، بنابراین می تواند به زبان مورد نظر شما ترجمه شود. فایل PO. نیز درون قالب وجود دارد.

سازگار با افزونه dsIDXpress IDX: تمامی ابزارک ها و شورت کد ها در دسترس هستند. صفحات IDX و ابزارک ها به صورت کامل با ساختار قالب هماهنگ شده و در آن جا داده شده است. توجه کنید که این افزونه پشتیبانی می شود اما درون قالب وجود ندارد. می توانید آن را از وبسایت www.dsidxpress.com دانلود کنید.

دارای فایل دمو (XML): با توجه به فایل راهنمای قالب می توانید گام به گام قالب Citi Lights را با فایل XML درون آن مانند دمو ایجاد کنید.

فایل راهنمای کامل و فشرده: قبل از شروع کار فال راهنما را مطالعه کنید تا با تمام ویژگی ها و آموزش آنها آشنا شوید.

دانلود پوسته قالب مشاور املاک وردپرس Citi Lights سیتی لایتز

جهت دانلود قالب وردپرس مشاور املاک CitiLights به صورت ارجینال و اختصاصی با قیمت استثنایی روی دکمه پرداخت پی لاین کلیک کنید. همچنین در صورت وجود مشکل یا سوال می توانید از قسمت پشتیبانی اقدام کنید. کارشناسان تمینو آماده ی پاسخ به سوالات شما هستند
قیمت: ۳۵٫۰۰۰ تومان

مشاهده دمو

درج نظر