قالب فارسی قالب فروشگاهی

قالب فروشگاهی وردپرس Oceanstore

قالب فروشگاهی وردپرس oceanstore

با سلامی دوباره به کاربران عزیز وبسایت تمینو. قالبی که هم اکنون مشاهده می کنید، قالب فروشگاهی ووکامرس Oceanstore می باشد که پس از بررسی دقیق چند قالب فروشگاهی که همزمان با هم در تم فارست عرضه شده بود توسط تیم تمینو به صورت اورجینال خریداری شد و پس از فارسی سازی قالب وردپرس توسط کارشناسان تمینو برای فروش قرار داده شد. یکی از دلایل انتخاب این قالب نسبت به سایر قالب های فروشگاهی وردپرس که همزمان با قالب فروشگاهی وردپرس Oceanstore عرضه شدند، استاندارد بودن و کم حجم بودن این قالب است. سبک بودن قالب هنگام بارگذاری و در عین حال امکانات متعدد و قدرتمند این قالب را می توان بزرگترین ویژگی قالب فروشگاهی وردپرس Oceanstore دانست. البته ویژگی های زیاد دیگری همچون طراحی با ویژوال کامپوزر، امکان مقایسه محصولات، لیست علاقه مندی ها، مگا منوی قدرتمند، فروشگاه با منوی عمودی، وجود چندین طرح مختلف برای صفحه نخست، ریسپانسیو بودن قالب و نمایش صحیح قالب فروشگاهی در تلفن همراه، تبلت و دسکتاپ، وجود افزونه غیر رایگان و قدرتمند Revolution Slider پنل مدیریتی قدرتمند برای سفارشی سازی قسمت های مختلف سایت فروشگاهی وردپرس، امکان زوم تصاویر محصولات و… جزء دیگر ویژگی های پوسته فروشگاهی وردپرس Oceanstore هستند. قالب فروشگاهی وردپرس Oceanstore برای وبسایت فروشگاه لوازم دیجیتال طراحی شده و اگر قصد خرید قالب وردپرس فروشگاه تجهیزات دیجیتال، قالب فروش موبایل و تلفن های همراه، قالب وردپرس فروش تبلت، قالب فروشگاهی تجهیزات کامپیوتر و غیره را دارید، قطعا قالب فروشگاهی وردپرس Oceanstore برای شما گزینه بسیار مناسبی است. البته این قالب را می توانید در جهت هر فروشگاه دیگری از جمله قالب فروش مبلمان، قالب فروش لباس وردپرس و… نیز استفاده کنید و هیچ محدودیتی ندارید. حال با هم ویژگی های قالب فروشگاهی وردپرس Oceanstore که توسط شرکت ارائه دهنده قالب عنوان شده است را با هم بررسی می کنیم.

فروشگاه OceanStore – یک قالب ووکامرس واکنش گرای چند منظوره که به عنوان یکی از بهترین طراحی های ووکامرس کاملا واکنش گرا به همراه تکنولوژی html5/css3 در سال ۲۰۱۶ شناخته شده است . فروشگاه OceanStore با سبکی ساده ، تمیز و شفاف طراحی شده است. قالب واکنش گرای ووکامرس برای فروش دیجیتال ، تکنولوژی ، کامپیوتر ، تجهیزات جانبی ، فن آوری یا هر نوع محصول دیگری طراحی شده است . اگر شما می خواهید یک طرح بسیار جذاب در عین حال منحصر به فرد داشته باشید و برای ایجاد راه خود در میان صاحبان فروشگاه های معروف تلاش می کنید ، فروشگاه OceanStore نقطه آغاز بسیار خوبی برای شماست .

هم اکنون می توانید با خرید قالب فروشگاهی Ocean store از امکانات و ظاهر فوق العاده این قالب لذت ببرید.

قالب فروشگاهی وردپرس oceanstore

 

جهت دانلود پوسته فروشگاهی وردپرس Oceanstore به صورت اورجینال و اختصاصی با قیمت استثنایی روی دکمه پرداخت کلیک کنید. همچنین در صورت وجود مشکل یا سوال می توانید از قسمت پشتیبانی اقدام کنید. کارشناسان تمینو آماده ی پاسخ به سوالات شما هستند

قیمت: ۵۵٫۰۰۰ تومان

مشاهده دمو

550,000 ریال – خرید و دانلود

درج نظر