قالب چند منظوره قالب شخصی قالب شرکتی قالب فارسی قالب فروشگاهی

قالب چند منظوره وردپرس Zeyn

قالب چند منظوره وردپرس Zeyn

قالب دیگری که هم اکنون برای کاربران عزیز آماده فروش شده، قالب چند منظوره وردپرس Zeyn می باشد. این قالب وردپرس که به صورت اورجینال توسط تمینو خریداری شده و پس از گذراندن مراحل فارسی سازی قالب وردپرس شامل فارسی سازی پنل مدیریت، فارسی سازی استایل های قالب، ایجاد بسته آسان نصب و راهنمای نصب فارسی هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. قالب وردپرس Zeyn که دارای امکانات بیشماری است، قطعا می تواند تمام نیاز های شما را برای طراحی یک وبسایت شرکتی، وبسایت تجاری، وبسایت شخصی، وبسایت خلاقانه، یا حتی وبسایت های فروشگاهی سبک رفع کند. قالب چند منظوره وردپرس Zeyn دارای ویژوال کامپوزر است که توسط آن می توانید بدون نیاز به دانشی از کدنویسی و طراحی سایت، وبسایت خود را ایجاد کنید و یا هر قسمت را طراحی کنید! قالب چند منظوره وردپرس Zeyn در تم فارست یکی از پرفروشترین قالب های شرکتی است که تاکنون نسخه های زیادی از آن عرضه شده و در هر نسخه اصلاحاتی روی آن انجام شده است. بنابراین قالب Zeyn صددرصد از نظر کیفیت کدنویسی، بهینگی قالب وردپرس و سئو، امنیت قالب وردپرس و… دارای ساختار مناسبی است.

قالب چند منظوره وردپرس Zeyn دارای امکانات زیادی همچون وجود افزونه ویژوال کامپوزر، طرح بندی های مختلف، نوار پیمایش بالا و کناری، بسته آسان نصب، تنظیمات فوق العاده پیشرفته، افزونه Slider Revolution، سازگار با افزونه WPML برای وبسایت چند زبانه، دارای استایل های ووکامرس برای راه اندازی فروشگاه و… می باشد که با خرید قالب همه آنها را با هم در اختیار خواهید داشت. پیشنهاد می شود تمامی صفحات قالب وردپرس Zeyn را مشاهده کنید تا به همه امکانات این قالب شگفت انگیز پی ببرید. در تصویر زیر لیستی از برخی ویژگی های قالب چندمنظوره Zeyn را خواهید دید:

قالب چند منظوره وردپرس Zeyn

 

جهت دانلود قالب چند منظوره وردپرس Zeyn به صورت اورجینال و اختصاصی با قیمت استثنایی روی دکمه پرداخت کلیک کنید. همچنین در صورت وجود مشکل یا سوال می توانید از قسمت پشتیبانی اقدام کنید. کارشناسان تمینو آماده ی پاسخ به سوالات شما هستند

قیمت: ۵۰٫۰۰۰ تومان

مشاهده دمو

500,000 ریال – خرید و دانلود

درج نظر