قالب چند منظوره قالب شخصی قالب شرکتی قالب فارسی قالب فروشگاهی

قالب فارسی چند منظوره SmartCo

قالب فارسی چند منظوره وردپرس smartco

تیم تمینو باز هم قالب فارسی قدرتمند دیگری را فارسی و راستچین کرد. قالبی که هم اکنون در تمینو فارسی سازی شده است، قالب چند منظوره وردپرس SmartCo نام دارد. این قالب که دارای امکانات فوق العاده، سئوی قدرتمند و بسیار اصولی است، بنا به درخواست کاربران فارسی سازی شده تا در دسته قالب فارسی وردپرس قرار گیرد. قالب فارسی چند منظوره SmartCo قالبی چند منظوره با سبک قالب شرکتی وردپرس است که ظاهری کلاسیک و زیبا دارد. قالب اسمارتکو کاملا فارسی است و دارای تنظیمات قدرتمند و کاملا ریسپانسیو است. قالب وردپرس اسمارت کو دارای قالب و ظاهر فروشگاه ووکامرس نیز هست تا در صورتی که خواستید در وبسایت خود یک فروشگاه کوچک نیز راه اندازی کنید. صفحه ساز Drag  و Drop قالب وردپرس SmartCo که با افزونه ویژوال کومپوزر طراحی شده یکی از نقاط قوت این قالب است که به شما اجازه می دهد محتوای وبسایت خود را بدون نیاز به کدنویسی طراحی کنید. با خرید این قالب، همزمان سه قالب داشته باشید! پوسته وردپرس SmartCo دارای قالب به صورت چند صفحه ای، تک صفحه ای و فروشگاهی است. امکان تغییر فونت نیز از امکاناتی است که تمینو به قالب افزوده. تنها کافیست فونت مورد نظر خود را در قالب آپلود کنید تا تمامی قسمت ها بدون هیچ تغییری در کدنویسی با فونت جدید شما نمایش داده شود.

با قالب شرکتی و چند منظوره فارسی Smart Co یک وبسایت وردپرس بسازید، بدون اینکه دانشی در حوزه برنامه نویسی وب داشته باشید. با چندین کلیک می توانید توسط افرونه برگه ساز وردپرس صفحات خود را بسازید. قالب وردپرس SmartCo بسیار مناسب برای وبسایت های تجاری و شرکتی است. حتی می توانید محصولات و پروژه های خود را در سایت نمایش دهید.

قالب فارسی چند منظوره SmartCo به طور کامل برای موتور های جستجو بهینه شده و دارای سئوی بالایی است. یکی از اساسی ترین فاکتور های وبسایت خوب، مسئله سئو است. تمامی استاندارد های کدنویسی از قبیل قرار داشتن بجای تگ های H1 تا H6 در قالب، قرار دادن تگ و سایر مسائل در قالب چند منظوره وردپرس SmartCo رعایت شده. قالب وردپرس SmartCo دارای این امکان است که برای هر صفحه، نوشته یا برگه از سایت خود، یک کلمه کلیدی جدا همراه با توضیحات آن قرار دهید. همچنین قالب SmartCo کاملا با افزونه سئوی وردپرس سازگار است.

قالب چند منظوره وردپرس SmartCo به صورت ریسپانسیو طراحی شده و در تمام اندازه های صفحه از دسکتاپ تا موبایل کامل و صحیح نمایش داده می شود. همچنین این قالب فارسی وردپرس، در تلفن های هوشمند Iphone، iPad، و حتی صفحات کوچکتر نیز به درستی نمایش داده می شود.

ویژگی های قالب چند منظوره فارسی SmartCo:

–          نوشته شده با HTML5 و CSS3

–          کاملا ریسپانسیو

–          سئوی کامل

–          بیش از ۳۵۰ تنظیمات برای قالب

–          کاملا به صورت Drag & Drop

–          بی نهایت رنگ (قالب را با یک کلیک به هر رنگی دوست دارید در بیاورید)

–          نصب رایگان دمو

–          تولید کننده کد کوتاه

–          سازگار برای تبدیل به وبسایت چند زبانه (قالب وردپرس چند زبانه با افزونه WPML)

–          ۱۲ نوع مختلف هدر با قابلیت نمایش به صورت Transparent (شفاف)

–          بیش از ۷۵ نوع انیمیشن

–          دارای افزونه صفحه ساز ویژوال کومپوزر

–          دارای افزونه Revolution Slider

–          پشتیبانی از ووکامرس

–          دارای ۷ نوع اسلایدر: رولوشن اسلایدر، فلکس اسلایدر ، نیوو اسلایدر، Round About، Lite Accordion، Kwicks اسلایدر، اسلایدر سه بعدی

–          بی نهایت رنگ: رنگ هر قسمت را از جمله عنوان ها، آیکون ها، رنگ قالب، زمینه ها و غیره را کاملا می توانید تغییر دهید.

–          تغییر رنگ قالب به صورت زنده و آنی

–          بی نهایت سایدبار

–          آماده ترجمه

–          بی نهایت نمونه کار و تصویر گالری

–          پشتیبانی از ۴ نوع مختلف نوشته: استاندارد، ویدیو، اسلایدر گالری، نقل قول

–          استایل ماسونری مدرن برای بلاگ

–          بیش از ۷۰۰ فونت گوگل

–          بیش از ۱۰۰ کد کوتاه

–          دارای صفحه در دست ساخت / صفحه در دست ساخت / Coming Soon

–          منوی چسبان هوشمند

–          اسکرول زیبا همراه با افکت ویژه و تغییر نوار اسکرول بار سایت وردپرس

–          بیش از ۱۰۰ پترن زمینه

–          لایت باکس برای تصاویر و ویدیو ها

–          راهنمای کاملا فارسی

–          پشتیبانی اختصاصی تمینو

با توجه به ویژگی های فراوان قالب SmartCo پیشنهاد می کنیم ابتدا تمام صفحات قالب را مشاهده فرمایید. توجه داشته باشید که تمامی قسمت های پیش نمایش قابل تغییر است. رنگ سبز و مشکی قالب صرفا برای پیشنمایش بوده و به هر رنگی که بخواهید قابل تغییر است. قالب وردپرس SmartCo پیشنهاد ویژه تمینو برای خریداران است. این قالب از نظر زیبایی، سئو و امکانات رتبه بالایی دارد.

قالب فارسی چند منظوره وردپرس smartco

 

 

قیمت: ۴۵٫۰۰۰ تومان

مشاهده دمو

450,000 ریال – خرید و دانلود

 

درج نظر